maanantai 24. kesäkuuta 2019

Vapaa!

Tämä aihe heräsi jo monta päivää sitten ajatuksiini mutta kirjoittamisen aloittaminen sitten vain jäi.
No se on tasaisin väliajoin muistuttanut kyllä itsestään, joten tässä.

Mitä vapaus tarkoittaa? Ensimmäisenä tulee ajatuksiin että ihminen ei ole sidottuna mihinkään.
Eräs päivä ajattelin sitä että kuinka suuri asia se onkaan että on usko Jeesukseen ja Hänen verensä kautta mahdollisuus saada synnit anteeksi. Ajattelin erityisesti sitä että kun omistaa sydämessään
Jeesuksen niin mikään ei voi sitä riistää pois. Ja ajattelin että vaikka olisin ankeimmassakin vankilassa sidottuna kahleisiin voisin olla siltikin vapaa. Mikään ei voi tosiaan riistää sydämemme vapautta kun elämme Jeesukselle.

Voi kun voisin aina tuntea olevani vapaa vaikka murheet ja huolet painaisivat päätäni alas. Tanssisin vankilan sellissä sillä en olisi yksin. Iloitsisin kaiken kurjuudenkin keskellä sillä sydämeni riemuitsisi Hänestä. Hän on aarteemme ja ajatella että olemme löytäneet jotain niin kallisarvoista. Ja vielä lupaus siitä että Hän on aina kanssamme tapahtui mitä tahansa. Mitä me odotamme, OLLAAN VAPAAT!

Vapauteen Kristus meidät vapautti. Kirje Galatalaisille 5:1




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti